Regulamin zakupu i zwrotów biletów
§ 1 Definicje
- Wydarzenie – V Międzynarodowa Konferencja Analizy Transakcyjnej – Dorosły u Steru.
- Organizator – Polskie Towarzystwo Analizy Transakcyjnej w Poznaniu z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Grunwaldzkiej 42, 60-786 Poznań, NIP: 7792366268, REGON: 30117447700000, e-mail: sekretariat@ptat.pl
- Uczestnik – osoba fizyczna, która ukończyła 18 lat i posiada pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna oraz jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, ale mogąca we własnym imieniu nabywać prawa i zaciągać zobowiązania, która prawidłowo zarejestrowała się na Wydarzenie w wymaganym terminie oraz dokonała zakupu biletu.
- Płatność – opłata w wysokości określonej na stronie https://konferencjaat.pl
- Bilet – potwierdzenie rejestracji na Wydarzenie oraz dokonania płatności za udział w nim.
- Bankiet konferencyjny – wydarzenie nieformalne organizowane wieczorem w pierwszym dniu konferencji.
- RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
§ 2 Postanowienia ogólne
- Przepisy niniejszego regulaminu mają zastosowanie do Wydarzenia organizowanego przez Polskie Towarzystwo Analizy Transakcyjnej.
- Warunkiem udziału w Wydarzeniu jest zakup biletu. Zakupu biletu dokonuje się na stronie https://konferencjaat.pl
- Do zakupu biletu nie jest konieczne spełnienie szczególnych warunków technicznych przez komputer lub inne urządzenie. Wystarczające jest:
- dostęp do Internetu,
- standardowy system operacyjny,
- standardowa przeglądarka internetowa,
- posiadanie aktywnego adresu e-mail.
- W celu zakupu biletu w związku z uczestnictwem w Wydarzeniu wymagane jest zapoznanie się oraz akceptacja niniejszego regulaminu przez Uczestnika. Akceptacja regulaminu jest dobrowolna, jednakże brak akceptacji uniemożliwi zakup biletu.
- W celu zakupu biletu w związku z uczestnictwem w Wydarzeniu wymagane jest zapoznanie się oraz akceptacja Polityki Ochrony Danych Osobowych (RODO). Akceptacja Ochrony Danych Osobowych (RODO) jest dobrowolna, jednakże brak akceptacji uniemożliwi zakup biletu.
- Polityka Ochrony Danych Osobowych (RODO) znajduje się na stronie Wydarzenia pod linkiem: www.konferencjaat.pl/polityka-prywatnosci
- Uczestnik zobowiązuje się do poprawnego oraz zgodnego ze stanem rzeczywistym wypełnienia danych podczas zakupu biletu.
§ 3 Zasady zawarcia umowy i płatności
1. Do zawarcia umowy dochodzi w chwili zakupu biletu i zaksięgowania środków na koncie bankowym Organizatora. Umowa zawierana jest do dnia zakończenia Wydarzenia.
2. Podczas zakupu biletu Organizator umożliwia Uczestnikowi prawo wyboru metody uregulowania Płatności spośród:
a) tradycyjnego przelewu na konto bankowe Organizatora, którego numer zostanie przekazany Klientowi po potwierdzeniu zakupu.
b) płatności poprzez bankowość elektroniczną, realizowaną przez system płatności tpay.com. Płatności elektroniczne, w tym płatności kartą płatniczą, obsługiwane są przez płatności elektroniczne tpay.com, obsługiwane są przez następującego operatora płatności: Krajowy Integrator Płatności S.A., ul. Św. Marcin 73/6, 61-808 Poznań, NIP: 7773061579, REGON: 300878437, KRS: 0000412357, kapitał zakładowy: 5.494.980 PLN wpłacony w całości.
3. W przypadku wyboru płatności tradycyjnym przelewem Klient klikając pole „Kupuję i płacę”, wyraża wolę związania się umową na odległość i dokonuje rezerwacji biletu na Wydarzenie. Naciśnięcie przycisku “Kupuję i płacę”, oznacza zamówienie z obowiązkiem zapłaty i stanowi potwierdzenie zakupu. Następnie, na podany przez Klienta w procesie rezerwacji biletu adres e-mail, zostaje wysłane wstępne potwierdzenie rezerwacji biletu. Klient ma następnie 7 dni na dokonanie płatności. Po realizacji przelewu zgodnie z instrukcją, która znajduje się w we wstępnym potwierdzeniu rezerwacji oraz zaksięgowaniu środków na rachunku Organizatora, Klient otrzymuje wiadomość email z podziękowaniem za dokonanie płatności i potwierdzeniem zarejestrowania płatności oraz bilet elektroniczny wysyłany w wiadomości e-mail w postaci linku lub załącznika. Biletu nie trzeba drukować.
4. W przypadku wyboru płatności za pośrednictwem systemu płatności tpay.com Klient, klikając pole „Kupuję i płacę”, wyraża wolę związania się umową na odległość i dokonuje rezerwacji biletu na Wydarzenie. Naciśnięcie przycisku “Kupuję i płacę”, oznacza zamówienie z obowiązkiem zapłaty i stanowi potwierdzenie zakupu. Następnie Klient zostaje przekierowany na tpay.com. Po otrzymaniu przez Organizatora od tpay.com. informacji o realizacji płatności przez Klienta na podany przez Klienta w procesie rezerwacji adres e-mail zostaje wysłane potwierdzenie. Klient otrzymuje potwierdzenie rezerwacji biletu oraz bilet elektroniczny wysyłany w wiadomości e-mail w postaci linku lub załącznika. Biletu nie trzeba drukować.
5. Płatność powinna być dokonana w wymaganym przez Organizatora terminie tj. 7 dni od dnia zakupu biletu i jest uważana za skutecznie dokonaną w momencie zaksięgowania wpływu na odpowiedni rachunek bankowy Organizatora.
6. Zamawiając bilet oraz dokonując płatności Klient zobowiązany jest do zachowania należytej staranności. Wprowadzenie nieprawidłowych danych np. kwoty przelewu lub danych płatnika uniemożliwiające identyfikację Klienta może skutkować odmową zaksięgowania wpłaty oraz anulowaniem transakcji.
7. W przypadku gdy Płatność za udział w Wydarzeniu jest dokonana w innej walucie niż PLN, przeliczanie odbywa się po aktualnym średnim kursie NBP z dnia zarejestrowania wpłaty przez bank Organizatora.
8. Dodatkowo, podczas zakupu biletu uczestnik może zapisać się na Bankiet konferencyjny, poprzez wybór odpowiedniego rodzaju biletu.
§ 4 Wystawianie faktur
- Płatność zostanie potwierdzona fakturą wystawioną automatycznie na dane podane podczas zakupu biletu. Faktura zostanie wysłana drogą elektroniczną na adres wskazany w formularzu rejestracyjnym.
§ 5 Odstąpienie od umowy
- Uczestnik będący konsumentem ma prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia zawarcia umowy.
- Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy należy poinformować Organizatora o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą tradycyjną lub pocztą elektroniczną).
- Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Uczestnik będący konsumentem wysłał informację dotyczącą wykonania prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
- W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy wszystkie otrzymane od płatności, niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia.
- Dokonując rejestracji na Wydarzenie, w terminie krótszym niż 14 dni przed jego rozpoczęciem, Uczestnik będący konsumentem wyraża jednocześnie zgodę na organizację Wydarzenia przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i akceptuje utratę prawa do odstąpienia od Umowy po realizacji Wydarzenia przez Organizatora
§ 6 Zasady rezygnacji z udziału w Wydarzeniu i zwrotu dokonanej płatności
- Po upływie 14 dni od zawarcia umowy każdemu Uczestnikowi przysługuje prawo do rezygnacji z udziału w Wydarzeniu
- Uczestnik ma prawo do rezygnacji z udziału w Wydarzeniu przed dniem jego rozpoczęcia.
- Zwrot Płatności w przysługującej wysokości nastąpi w terminie do 14 dni od daty prawidłowego powiadomienia Organizatora o rezygnacji. Organizator dokonuje zwrotu Płatności przelewem tradycyjnym bądź poprzez bankowość elektroniczną na wskazany rachunek bankowy.
- Niezależnie od uprawnienia, o którym mowa w ust. 14, uczestnik będący konsumentem (tj. osobą fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową) ma prawo do odstąpienia od umowy (rezygnacji z udziału w Wydarzeniu) bez podania przyczyn, w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy.
- Uczestnik będący konsumentem dokonując rejestracji na Wydarzenie, w terminie krótszym niż 14 dni przed jego rozpoczęciem, jednocześnie wyraża zgodę na organizację Wydarzenia przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i akceptuje utratę prawa do odstąpienia od Umowy po realizacji Wydarzenia przez Organizatora.
- W przypadku odwołania Wydarzenia przez Organizatora Uczestnicy otrzymają zwrot Płatności w terminie do 14 dni od daty przekazania przez Organizatora stosownej informacji.
- Nabywając uczestnictwo w Wydarzeniu na rzecz osoby trzeciej, Uczestnik potwierdza, że posiada upoważnienie tej osoby do złożenia wszystkich niezębnych oświadczeń do spełnienia wymagań niniejszego Regulaminu, w tym dotyczących przetwarzania danych osobowych. Osoba dokonująca zgłoszenia i akceptująca warunki uczestnictwa, niniejszym oświadcza, że jest upoważniona do zaciągnięcia zobowiązania finansowego wobec Organizatora Wydarzenia. W przeciwnym przypadku ponosi ona wobec Organizatora odpowiedzialność cywilną, w tym odszkodowawczą, za przekroczenie uprawnień lub ich nie posiadanie.
- W przypadku rezygnacji przed rozpoczęciem Wydarzenia, Uczestnik ma prawo do uzyskania zwrotu części Płatności. Kwota zwrotu środków uzależniona jest od terminu rezygnacji i jest to odpowiednio:
Termin rezygnacji | Wielkość zwrotu |
do 60 dni przed Wydarzeniem | 90% wpłaconej kwoty |
Od 59 do 30 dni przed Wydarzeniem | 50% wpłaconej kwoty |
Od 29 do 14 dni przed Wydarzeniem | 20% wpłaconej kwoty |
Od 13 do 7 dni przed Wydarzeniem | 10% wpłaconej kwoty |
Kwoty zawierają już opłatę administracyjną z tytułu anulowania rejestracji w wysokości 10% wpłaconej kwoty.
Przy rezygnacji w późniejszym terminie zwrot nie przysługuje. Zwrot kosztów nie jest również możliwy w przypadku, gdy Uczestnik nie wziął udziału w konferencji.
§ 7 Odpowiedzialność każdej ze stron
- Organizator zastrzega możliwość odwołania lub zmiany terminu Wydarzenia.
- O zmianie terminu lub odwołaniu Wydarzenia Uczestnicy powiadomieni zostaną poprzez podany adres e-mail oraz na stronie internetowej pod adresem www.konferencjaat.pl W powiadomieniu dotyczącym zmiany terminu Wydarzenia, Uczestnik proszony jest o potwierdzenie uczestnictwa w Wydarzeniu w nowym terminie. Brak potwierdzenia w terminie 14 dni oznacza akceptację dokonanych zmian.
- Organizator zastrzega sobie możliwość zmiany prelegentów lub programu Wydarzenia, o czym powiadomi Uczestników.
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy będące własnością Uczestnika pozostawione na terenie obiektu, gdzie odbywa się Wydarzenie, zniszczone lub skradzione podczas Wydarzenia.
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowości wynikające z błędnego wypełnienia przez Uczestnika danych podczas zakupu biletu.
- Uczestnicy są zobowiązani przestrzegać zasad bezpieczeństwa, przepisów BHP i przeciwpożarowych obowiązujących na terenie obiektu, w którym organizowane jest Wydarzenie.
- Organizator wydarzenia zapewnia każdemu Uczestnikowi (w ramach opłaty za bilet)
a) wstęp na wszystkie wykłady, warsztaty (w razie warsztatów odbywających się równolegle – do wyboru), dyskusję panelową, Stoiska dla firm i praktyków AT
b) materiały konferencyjne,
c) poczęstunek w przerwach kawowych i obiadowych,
d) zaświadczenie udziału w konferencji
§8 Reklamacje
- Reklamacje dotyczące Wydarzenia wobec Organizatora, Uczestnik może składać pisemnie na adres siedziby Organizatora lub drogą elektroniczną za pomocą wiadomości e-mail na adres: sekretariat@ptat.pl
- Reklamacje mogą być zgłaszane nie później niż w terminie 7 dni od dnia zakończenia Wydarzenia. Po upływie wyżej określonego terminu reklamacje nie będą rozpatrywane.
- Reklamacja powinna zawierać dane identyfikujące Uczestnika, adres do korespondencji lub adres e-mail oraz podstawy złożenia reklamacji przez Uczestnika wraz uzasadnieniem.
- Reklamacje rozpatrywane będą w terminie 14 (czternastu) dni roboczych od daty ich wpływu do Organizatora. W uzasadnionych przypadkach dopuszcza się przedłużenie terminu rozpatrzenia reklamacji pod warunkiem poinformowania składającego reklamację o prowadzonym postępowaniu wyjaśniającym i o przewidywanym terminie ostatecznej odpowiedzi.
- O wyniku postępowania reklamacyjnego Użytkownik zostanie powiadomiony z zachowaniem formy złożenia reklamacji lub w formie zgodnej ze złożoną przez Uczestnika dyspozycją.
§ 9 Postanowienia końcowe
- Treść niniejszego regulaminu jest udostępniana na stronie www.konferencjaat.pl/regulamin-zakupu-biletow/, za pośrednictwem umieszczonego na niej odsyłacza, gdzie Uczestnicy mogą go pobrać, w szczególności celem sporządzenia jego wydruku.
- Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu w każdym czasie.
- W przypadku zmiany niniejszego regulaminu, Organizator niezwłoczne powiadamia o tym fakcie zarejestrowanych Uczestników. Powiadomienie następuje drogą elektroniczną na adres e-mail oraz poprzez publikację nowej treści regulaminu stronie internetowej pod adresem: www.konferencjaat.pl/regulamin-zakupu-biletow/
- W przypadku gdy Uczestnik nie wyraża zgody na nowe postanowienia regulaminu, jest on zobowiązany do powiadomienia Organizatora o rezygnacji z uczestnictwa w Wydarzeniu na adres e-mail Organizatora: sekretariat@ptat.pl
- Wobec Uczestników niebędących konsumentami sądem miejscowo właściwym jest sąd powszechny właściwy dla siedziby Organizatora.
- Uczestnik będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Warszawie. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.
- Użytkownik będący konsumentem, ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu dochodzenia roszczeń w sporach dotyczących zobowiązań umownych wynikających z internetowych umów sprzedaży lub umów o świadczenie usług, korzystając z unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się przepisy powszechnie obowiązującego prawa, w tym przepisy Kodeksu cywilnego oraz w odniesieniu do konsumentów – także przepisy ustawy o prawach konsumenta.
Pobierz: Regulamin zakupu i zwrotów biletów