Regulamin zapisów na warsztaty V Konferencji Analizy Transakcyjnej „Relacje osobiste i zawodowe – jak je tworzyć, utrzymywać i kończyć”
Część A. Zasady ogólne zapisów na warsztaty
- Uczestnik zapisuje się na Konferencję poprzez rezerwację bezpłatnych biletów.
- Uczestnictwo w warsztatach wymaga odrębnego zapisu, ze względu na ograniczenie liczby miejsc na każdym warsztacie.
- W zapisach wziąć mogą udział wyłącznie osoby, które opłaciły bilet na Konferencję
- Przed uruchomieniem zapisów uczestnik będzie miał możliwość zapoznania się ze szczegółowym planem, opisem warsztatów wraz z sylwetkami trenerów.
- Zapisy będą prowadzone poprzez automatyczny system zapisów pod linkiem https://konferencjaat.pl/warsztaty-2/
- Do zapisania się na warsztaty potrzebny jest numer zamówienia, który został wygenerowany podczas zakupu biletu na konferencję i wysłany na adres e-mail Uczestnika podany przy zakupie biletu.
- O rejestracji na warsztat decyduje kolejność zgłoszeń.
- System automatycznie rejestruje każde zgłoszenie i zmniejsza liczbę dostępnych miejsc, aż do wyczerpania puli.
- Łącznie w czasie Konferencji odbędą się 3 sesje warsztatów. Dwie sesje 1,5 godzinne warsztatów polskich prelegentów będą zrealizowane pierwszego dnia Konferencji i jedna sesja 3 godzinna warsztatów zagranicznych prelegentów drugiego dnia.
- Każda osoba uczestnicząca w Konferencji może zapisać się na jeden warsztat w jednej sesji, czyli łącznie na 3 warsztaty.
- Jest przewidziana taka ilość miejsc na warsztaty i wykłady, aby wszyscy uczestnicy konferencji mogli wziąć udział w ww. 3 warsztatach.
- Imienna lista uczestników warsztatu pozwoli: prowadzącemu uwzględnić tę informację w swoim przygotowaniu; organizatorowi przygotować stosowane zaświadczenia.
- Liczba miejsc na poszczególne warsztaty jest ograniczona (15 osób – polski warsztat, 25osób – warsztat zagranicznego gościa). Wynika to z dbałości o komfort Uczestników i Prelegenta oraz z troski o jakość szkolenia.
- Miejsca na udział w wykładach zagranicznych i polskich prelegentów są nielimitowane.
- Zapisy na warsztaty zostaną uruchomione 02 września 2024 roku o godzinie 18.00
- Zaproszeni Prelegenci – goście PTAT i laureaci medalu PTAT ogłoszeni na danej konferencji mają przywilej swobodnego wyboru warsztatu, w którym chcą wziąć udział.
Część B. Szczegółowy proces zapisów na warsztaty
- Przed startem zapisów Organizator wyśle, na adres podany przy zakupie biletu, do każdej osoby zarejestrowanej e-maila z informacją o terminie uruchomienia zapisów oraz szczegółowym programem warsztatów
- Po uruchomieniu zapisów należy wejść na stronę Konferencji: https://konferencjaat.pl/warsztaty-2/ i wybrać 3 interesujące pozycje.
- Jeśli zostanie wybrany warsztat na które już nie ma miejsca system automatycznie uniemożliwi zapisanie się na to wydarzenie, wtedy należy wybrać inny warsztat.
- Potwierdzenie zapisu zostanie automatycznie wysłane na adres e-mail, podany przy rejestracji na warsztat.
Część C. Zmiany i zamiany wybranych warsztatów
- Jeśli uczestnik zapisał się na wybrane przez siebie warsztaty, ale jest jakiś na który się nie dostał, może napisać prośbę o umieszczenie go na liście rezerwowych na dany warsztat w zamian za wykreślenie go z: tu wskazać z jakiego. Prośbę należy wysłać na adres mailowy: konferencja@konferencjaat.pl.
Jeżeli zwolni się miejsce (inna osoba zrezygnuje i jej miejsce wróci do puli) wtedy Organizator poinformuje Uczestnika o dokonanej zmianie. - Uczestnik ma możliwość zmiany wybranego warsztatu, jeśli są wolne miejsca na inny, preferowany warsztat. W takim wypadku jest proszony o napisanie do nas na podany wyżej adres e-mail z jakiego warsztatu chce zrezygnować, a na jaki się zapisać (optymalnie wraz z kontaktowym numerem telefonu). Jeśli w momencie odczytania wiadomości przez Organizatora będą miejsca na innym, preferowanym warsztacie – dokonamy zmiany u poinformujemy o tym Uczestnika drogą mailową
- Istnieje też możliwość wymiany miejsca na warsztacie „jeden do jeden” z innym Uczestnikiem. Oznacza, to, że dwie osoby mogą się zamienić swoimi miejscami. W takim wypadku prosimy, aby obie te osoby mailowo napisały taką informację do Organizatora na adres: konferencja@konferencjaat.plz podaniem imion i nazwisk osób zmieniających się miejscami oraz jakich warsztatów to dotyczy. Zamiana jest dokonana w momencie nadesłania prośby o zamianę przez obie osoby. Mail z potwierdzeniem zamiany przez Organizatora może przyjść po kilku dniach.
- Zmiana wybranego warsztatu jest również możliwa podczas konferencji, również na zasadzie „jeden do jeden”. Obie te osoby w tym celu zgłoszą swoją deklarację w Recepcji Konferencji przed rozpoczęciem Konferencji pierwszego lub drugiego dnia i zadbają o zmianę nazwisk na liście Uczestników warsztatów.
- Zamiana drogą mailową jest możliwa do 09.09.2024 włącznie. Po tym terminie zostaną wydrukowane listy obecności. W przypadku chęci dokonania zamiany po tym terminie będzie można to zrobić już w czasie konferencji – zgodnie z punktem 4.