Regulamin zapisów na warsztaty V Konferencji Analizy Transakcyjnej „Relacje osobiste i zawodowe – jak je tworzyć, utrzymywać i kończyć”

Część A. Zasady ogólne zapisów na warsztaty

  1. Uczestnik zapisuje się na Konferencję poprzez rezerwację bezpłatnych biletów.
  2. Uczestnictwo w warsztatach wymaga odrębnego zapisu, ze względu na ograniczenie liczby miejsc na każdym warsztacie.
  3. W zapisach wziąć mogą udział wyłącznie osoby, które opłaciły bilet na Konferencję
  4. Przed uruchomieniem zapisów uczestnik będzie miał możliwość zapoznania się ze szczegółowym planem, opisem warsztatów wraz z sylwetkami trenerów.
  5. Zapisy będą prowadzone poprzez automatyczny system zapisów pod linkiem https://konferencjaat.pl/warsztaty-2/  
  6. Do zapisania się na warsztaty potrzebny jest numer zamówienia, który został wygenerowany podczas zakupu biletu na konferencję i wysłany na adres e-mail Uczestnika podany przy zakupie biletu.
  7. O rejestracji na warsztat decyduje kolejność zgłoszeń.
  8. System automatycznie rejestruje każde zgłoszenie i zmniejsza liczbę dostępnych miejsc, aż do wyczerpania puli.
  9. Łącznie w czasie Konferencji odbędą się 3 sesje warsztatów. Dwie sesje 1,5 godzinne warsztatów polskich prelegentów będą zrealizowane pierwszego dnia Konferencji i jedna sesja 3 godzinna warsztatów zagranicznych prelegentów drugiego dnia.
  10. Każda osoba uczestnicząca w Konferencji może zapisać się na jeden warsztat w jednej sesji, czyli łącznie na 3 warsztaty.
  11. Jest przewidziana taka ilość miejsc na warsztaty i wykłady, aby wszyscy uczestnicy konferencji mogli wziąć udział w ww. 3 warsztatach.
  12. Imienna lista uczestników warsztatu pozwoli: prowadzącemu uwzględnić tę informację w swoim przygotowaniu; organizatorowi przygotować stosowane zaświadczenia.
  13. Liczba miejsc na poszczególne warsztaty jest ograniczona (15 osób – polski warsztat, 25osób – warsztat zagranicznego gościa). Wynika to z dbałości o komfort Uczestników i Prelegenta oraz z troski o jakość szkolenia.
  14. Miejsca na udział w wykładach zagranicznych i polskich prelegentów są nielimitowane.
  15. Zapisy na warsztaty zostaną uruchomione 02 września 2024 roku o godzinie 18.00
  16. Zaproszeni Prelegenci – goście PTAT i laureaci medalu PTAT ogłoszeni na danej konferencji mają przywilej swobodnego wyboru warsztatu, w którym chcą wziąć udział.

Część B. Szczegółowy proces zapisów na warsztaty

  1. Przed startem zapisów Organizator wyśle, na adres podany przy zakupie biletu, do każdej osoby zarejestrowanej e-maila z informacją o terminie uruchomienia zapisów oraz szczegółowym programem warsztatów
  2. Po uruchomieniu zapisów należy wejść na stronę Konferencji: https://konferencjaat.pl/warsztaty-2/ i wybrać 3 interesujące pozycje.
  3. Jeśli zostanie wybrany warsztat na które już nie ma miejsca system automatycznie uniemożliwi zapisanie się na to wydarzenie, wtedy należy wybrać inny warsztat.
  4. Potwierdzenie zapisu zostanie automatycznie wysłane na adres e-mail, podany przy rejestracji na warsztat.

Część C. Zmiany i zamiany wybranych warsztatów

  1. Jeśli uczestnik zapisał się na wybrane przez siebie warsztaty, ale jest jakiś na który się nie dostał, może napisać prośbę o umieszczenie go na liście rezerwowych na dany warsztat w zamian za wykreślenie go z: tu wskazać z jakiego. Prośbę należy wysłać na adres mailowy: konferencja@konferencjaat.pl.
    Jeżeli zwolni się miejsce (inna osoba zrezygnuje i jej miejsce wróci do puli) wtedy Organizator poinformuje Uczestnika o dokonanej zmianie.
  2. Uczestnik ma możliwość zmiany wybranego warsztatu, jeśli są wolne miejsca na inny, preferowany warsztat. W takim wypadku jest proszony o napisanie do nas na podany wyżej adres e-mail z jakiego warsztatu chce zrezygnować, a na jaki się zapisać (optymalnie wraz z kontaktowym numerem telefonu). Jeśli w momencie odczytania wiadomości przez Organizatora będą miejsca na innym, preferowanym warsztacie – dokonamy zmiany u poinformujemy o tym Uczestnika drogą mailową
  3. Istnieje też możliwość wymiany miejsca na warsztacie „jeden do jeden” z innym Uczestnikiem. Oznacza, to, że dwie osoby mogą się zamienić swoimi miejscami. W takim wypadku prosimy, aby obie te osoby mailowo napisały taką informację do Organizatora na adres: konferencja@konferencjaat.plz podaniem imion i nazwisk osób zmieniających się miejscami oraz jakich warsztatów to dotyczy. Zamiana jest dokonana w momencie nadesłania prośby o zamianę przez obie osoby. Mail z potwierdzeniem zamiany przez Organizatora może przyjść po kilku dniach.  
  4. Zmiana wybranego warsztatu jest również możliwa podczas konferencji, również na zasadzie „jeden do jeden”. Obie te osoby w tym celu zgłoszą swoją deklarację w Recepcji Konferencji przed rozpoczęciem Konferencji pierwszego lub drugiego dnia i zadbają o zmianę nazwisk na liście Uczestników warsztatów. 
  5. Zamiana drogą mailową jest możliwa do 09.09.2024 włącznie. Po tym terminie zostaną wydrukowane listy obecności. W przypadku chęci dokonania zamiany po tym terminie będzie można to zrobić już w czasie konferencji – zgodnie z punktem 4.